Age Management FÓRUM   24. jún 2020, 15:30 – 16:30 h

Nenechajte si ujsť naše 1. on-line diskusné fórum.

Zdravie je základným pilierom koncepcie age managementu. Kovid-19 nám ukázal, prečo je dôležité mať zdravých zamestnancov.

So svojimi skúsenosťami z obchodnej siete sa s vami podelí

Hana Fussyová, manažérka kultúry zdravia a zdravia v práci,
dm drogerie markt s.r.o.

Na tému: dm je svojim spolupracovníkom nablízku vždy, keď to potrebujú.

„Myslíme si, že firma našej veľkosti a filozofie sa musí zodpovedne postarať o nás aj inak, ako pracovne“. To sú slová pána Podhradského, konateľa spoločnosti dm drogerie markt pri spustení Stratégie zdravia a zdravia v práci.

Na prezentácií si povieme viac o Stratégii dm, ktorej cieľom je vnímať zamestnanca ako celého človeka a zvyšovať tak jeho angažovanosť a práceschopnosť. Budeme hovoriť o konkrétnych aktivitách a programoch:

– Univerzita osobného rozvoja
– Zdravá firma
– Záchranná sieť

V posledných týždňoch sledujeme trend rastúceho záujmu našich spolupracovníkov o poradenstvo v ťažkých životných situáciách. Aj takýmto spôsobom napĺňame ambíciu – byť našim kolegom nablízku vtedy, keď to potrebujú.

Prihláška TU: https://forms.gle/YJ9ZhdbunXoya39y6

Hana Fussyová, manažérka kultúry zdravia a zdravia v práci,
dm drogerie markt s.r.o.

V spoločnosti dm pôsobí od roku 2005, kde nastúpila na pozíciu referentka marketingu, neskôr postúpila na pozíciu asistentka nákupu. Následne 9 rokov zastávala funkciu oblastného manažéra. Od roku 2017 je firemným ombudsmanom a manažérkou na oddelení kultúry zdravia a zdravia v práci.
O svojej práci hovorí: „Som rada, že firma vytvorila možnosť posilniť svoje celostné zdravie . V danej téme vidím veľký potenciál, nakoľko si myslím, že ľudia vytvárajú jadro spoločnosti a ak chceme, aby bola firma úspešná, spolupracovníci by mali žiť v súlade sami so sebou, čo v dnešnej uponáhľanej dobe veľakrát zabúdame. Myslím si, že prosperita nie sú iba čísla, úspech je predovšetkým o ľuďoch. A pokiaľ tí nebudú spokojní, zdraví a motivovaní, úspech sa nedostaví.“
Vo svojej funkcii ombudsmana ochraňuje práva a dôstojnosť každého spolupracovníka, smeruje k porozumeniu a k spoločnému záujmu pri riešení situácie, podieľa sa na kultúre dôvery.